24.8.12

bermula

Assalamualaikum,

Terdetik kat hati aku ni, nak share segala pendapat, idea, cerita dan yang terlintas dengan semua orang kat luar sana. Sebelum ni sekadar share dengan member2, kawan2, budak2 sekerja, family, pakcik kat kedai makan, customer, orang yang tengah tunggu bas.

So aku rasa tak PUAS untuk bercerita dan share perkara2 yang menarik ni. Jadi untuk meMUASkan diri aku ni aku rasa tak salah kalau aku nak share dengan korang semua.

Benda apa pulak yang aku nak share sangat ni?

-Seriously, benda ni menyeronokkan. Aku nak cerita pasal kehidupan (real life) , lelaki , wanita , cinta , benci , jodoh , prinsip , kasih sayang , hubungan , keajaiban , tak masuk akal dan perkara yang membantu dalam meneruskan kehidupan.

Semua yg tercatit di blog aku ni adalah hasil dari pemerhatian , pengalaman , pembacaan , pencarian , sesi temu bual . Jadi semua yg keluar di blog aku ni hanyalah sekadar pendapat dari seorang individu tanpa membabitkan mana2 pihak samada yang berkuasa ka , NGO ka , pihak polis mahupun pihak bomba. :)

Apa yg aku harapkan dari korang semua adalah sokongan yg tidak henti2 samada dari kata2 pujian ataupun kritikan yg membina.

"apa yang berlaku , sudah pasti ada SESUATU"



Tiada ulasan:

Catat Ulasan