28.2.13

selamat hari jadi ayah

Selamat hari jadi ayah. Encik Abdul Rahim Bin Ahmad

Hakim ingin bersyukur pada Allah sebab mengurniakan Hakim seorang ayah yang sangat baik , memahami , pakar motivasi , contoh terbaik untuk Hakim belajar tentang kehidupan.

Sebagai seorang anak lelaki sulung di dalam keluarga , hakim ingin memohon maaf andai pernah melukakan hati ayah.

Hakim nak mengucapkan berbillion terima kasih pada ayah sebab menjadi seorang ayah yang hebat dalam hidup Hakim walaupun kadang-kadang ada perkara yang mungkin tak sempurna (kita manusia yang lemah tak pernah lari dari buat silap)

Hakim sangat berbangga dengan ayah sebab walaupun macam-macam perkara berlaku sebelum ni. Ayah tetap berusaha menjadi seorang ayah yang hebat dari dulu sampai sekarang . Ayah memang seorang penyokong kuat untuk anak-anak (kami) dan juga sumber inspirasi yang besar untuk kami adik beradik.

Untuk membalas jasa ayah memang tak termampu rasanya dan hanya Tuhan yang dapat membalas . Jadi Hakim akan berusaha untuk menjadi seorang anak yang  menjaga nama keluarga , bekerja kuat untuk berjaya supaya ayah boleh tersenyum bangga dan gembira. Dan perkara paling penting untuk seorang ibu dan ayah ialah menjadi seorang anak yang soleh dan taat pada perintah Allah dan rasul. Harap ayah doakan hakim untuk sentiasa berusaha ke arah lebih baik (walaupun memang setiap hari ayah tak pernah lupa mendoakannya)

Mungkin sesetengah orang akan berfikir kenapa tak cakap terus kat ayah kan lebih baik dan lebih afdal. Rasanya hakim tak mampu (belum cakap dah bergenang air mata , jadi takut mesej tu tak sampai)
masa menulis ni pun agak bergenang jugalah mata (malu menangis depan ayah)

Jadi sekali lagi hakim ucapkan "selamat hari jadi ayah" dan terima kasih ayah. SAYA SAYANGKAN AYAH SAYA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan